Heartland

Satt och hade tråkigt en dag och
när jag satt och bläddrade i posten hittade
jag ett "reklambrev" från pollux.

Satt och kikade och såg nått om en
häst serie som hette Heartland.

Sökte reda på det på datorn och fixade hem den.
Så himmla söt serie, jag hade älskat den när jag var
yngre ( som om att jag inte är besatt nu)

Sitter och väntar på tredje säsongen :D


Rekomenderar den =)

Handlar om en tjej på en gård som hjälper "problem hästar"
horsemanship osv :)

se den se den se den, om ni inte har nått för er ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jspp, är dom jag menar.



Fick kasta mig åt sidan en dag när jag gick hem från stallet, kusken försökte sakta ned, men hästen bara ökade. Noll koll hade han, drog väldigt hårt i tömmarna och ptroo'ade, hästen försökte bara gapa och sprang ännu fortare.

Lyckat att ha en sån häst när man kör längs med 86'an, de kör visst på den vägen nu när de ska till traven. Lägdan är för snöig.



I början kunde Dacke inte se en travare på håll ens för att flippa ur, men nu kan vi möta dom, han blir såklart stressad men går bra. Men kommer de snabbt bakifrån tycker jag det blir lite väl spännande när man ska försöka stoppa herrn att springa efter.



Önskade senast idag att jag inte hade en travare pga. det där, men du verkar ju ha samma problem fast du inte har en travare. :)

2011-02-25 @ 22:22:37
URL: http://parellikusken.blogg.se/
Postat av: Carro

ja, visst blev han fin :)

fast det där lurvet retar mig, ser ut som en raggig björn ;)

Längtar tills pälsen är fälld och klar!

2011-02-25 @ 22:34:02
URL: http://sartorius.blogg.se/
Postat av: Camilla

SV: Inte helt omöjligt, han kan nog trava riktigt fort med sina långa ben. Fast det är väl iofs inte nödvändigt att kunna för att vara travade, herr D har väl inte den snabbaste traven man kan tänka sig.. :)

2011-02-26 @ 11:23:24
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0