i'm sorry for the things i didn't do..

har hänt en hel del dom senaste dagarna, som jag
inte tänker ta upp här på bloggen.
Kan säga att jag har varit, arg ( Förbannad) , less
och ja, allt negativt man kan vara på en och sammagång.

Jag är less på folk som inte kan stå för vad dom själva
gör och snackar shit. Tips, gör nått åt det
om nått nu är så dåligt.

Men jag ser detta som en möjlighet, Början på något nytt.
Är less på att bli nedtryckt, och även fast jag har ett jävla humör
har jag svårt att säga i från.

Men nu  är det slut på det, tänker inte ta mer shit från en idiot,

Som sagt, dags för nya möjligheter, Och jag ser verkligen fram emot det!!

Väntar med spänning på hur min och Ponys framtid kommer bli!:D
Klumpen i magen ska BORT!

Dags att börja säga i från!

Posetivt tänkande kommer man långt med !


Kommentarer
Postat av: Linnea

YOU GO GIRL!

2011-02-21 @ 16:56:06
URL: http:///fairytaleoflinnea.blogg.se
Postat av: Linnea

YOU GO GIRL!

2011-02-21 @ 16:56:14
URL: http://fairytaleoflinnea.blogg.se/
Postat av: Cattis

Go Girl!!!

2011-02-22 @ 08:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0