smart

Idag kom J och skodde Pony,
Skönt! Han var lite lång i fram fötterna,
Blir ju snubbel farbror då.

Pony puffade upp ansikts pälsen,
la till bambi ögonen och lite oskyldigt
puttande på J som i sin tur ger han godsaker.

Pony är smart, han är sjukt smart..
Han vet exakt vad han ska göra.
Han läser av dig och sedan är du körd.

Ger du han lillfingret tar han hela handen,
om jag utrycker mig så ;)

Tog iaf en promenad efter åt, tränade lite
halter längst vägen. Pony var super duktig,
lyssnade på mig hela tiden.

Mötte en travare och pony tog några
steg i luften. Börjar han bli Pigg igen tro?..

Får se om jag hinner med en tur i morgon, har
ju jobb helg, så kan blilite stressigt ibland.

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0