stark liten damp häst

Tog mig en tur på förmiddan
red bortåt på kvarsätts vägen, lite omväxling;)
Fick honom att gå helt lugnt och avslappnat

tills... Den kom två travhästar travande bakifrån;)
Då ville Pony välldigt gärna springa med dom.

Han vart pigg, hård i munnen , stark och for runt som
jag vet inte vad. Sen var han pig och stark hgela vägen hem.
Hyffsat less var jag, hade ju fått han så himmla avslappnand.

Men lyckades få han lugn sista 5 minuterna så.
Skönt väder var det iaf ute idag :D Sol och plusgrader!
Me like!!!


innan vi red iväg, ville inte vara med på bild..


Lurv öronen och långmanen ;P


Kommentarer
Postat av: Camilla

Dom där jäkla travhästarna blir jag tokig på. Antar att det är Hasse Bergs hästar, dom brukar träna dom på kvarsättsvägen.

Saktar knappt ens ned när man möter dom, och Dacke bli superstressad varje gång han ens hör dom på håll. Kommer dom bakifrån är det ett helsike att få travhästen Dacke att inte kuta efter..

2011-02-25 @ 17:11:37
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0