svett och svål borta på jympingen

Drog iväg till friskis med Janna idag, kändes att
det behövdes, har ju legat på lat sidan ett tag nu.
Var riktigt härligt att träna!

Vill ju få upp flåset lite bättre, plus att jag vill
gå ner 10 kg.

Så bara att kämpa på, Cinton vattnet och mitt
gröna the följer mig över allt;)

Imorgon blir det en ridtur med Pony, dags att komma igång
nu från våran lilla "semester" . Ladda upp batterierna inför
håkan clinicen. Längtar!!

Slänger bort klumpen i magen och försöker sova..
Tänk posetivt...


 en icke hästrelaterad bild! ;)
 Min underbara vänner som alltid gör mig glad!
 


Kommentarer
Postat av: meit

du har inga 10 kg som ska bort! du är ju smal och fin!!!

2011-02-21 @ 21:42:17
Postat av: Anna Stjernstedt

och vart ska du ta de 10 kilona ifrån? amputera ett ben eller???

2011-02-22 @ 10:28:06
Postat av: eliiiin

haha jorå dom finns ;)

2011-02-22 @ 11:56:32
URL: http://shalomterms.blogg.se/
Postat av: meit

du är dum=) du är super fin ju! mager som ett skelett är inget att stå efter!

2011-02-22 @ 17:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0