Kvällstur

Blev en lite kvälls tur idag, var ju ut en liten
sväng på morgon när syrran tog några kort, men
det var så himmla dåligt ljus, så vi ska göra
ett nytt försök nästa gång vi är lediga :)

Red iaf ner till paddocken med Turid och Chappe,
Pony kändes mjuk och fin i kroppen, vart dock lite
tung i höger när vi skulle trava hem, antagligen
för att han vart lite pigg.

Men det låssnade också efter en stund.
Pony känns som en helt annan häst just nu.
Känns som jag sitter på en jätte stor häst
men hur mycket energi som helst!

Börjar undra om någan har varit och bytt ut min
häst i smyg!?



här är en gammal bild från paddocken,
var kolsvart när vi var ner idag :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Bli inte fundersam om du plötsligt har en tjock ångvält i hagen istället för Pony nån dag, det blir så ibland, men det är absolut inte jag som bytt ut Dacke..!



Pony verkar ju vara en trevlig häst, en sån skulle jag behöva just nu. ;)



Justja, märker du att ångvälten kommer glatt springande med öronen framåt och ser jättetrevlig ut i hagen, flytta på dig lite, han stannar inte även om man kan tro det. Bara ett tips, ifall att.. ;)

2011-01-13 @ 23:40:56
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0