love the way you make me so happy


Kommentarer
Postat av: Camilla

SV: Ang. filmen så är det kass kvalitet, man ser egentligen inte riktigt vad de gör. Dessutom ihopklippt, man vet inte bakgrunden till allt eller vad som händer där emellan.

Inte heller vilken bakgrund hästen har, eller vilka problem de försöker lösa.



Men jag vet inte, jag har aldrig använt den metoden, tycker det ser konstigt ut. Men vet inte riktigt vad de vill uppnå heller.



En annan sak man får tänka på är väl att även Pat bara är en människa. En pressad situation, massa publik och han ska lösa ett problem. Kanske blev stressad och för prestationsfokuserad. Han kanske gick över styr, men det vet jag inget om eftersom jag inte vet vad det handlar om.



Men nix, jag har iaf inte ens hört om någon sådan metod.

2011-01-19 @ 22:30:39
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0