OLYCKS HÄSTEN

uscha!

Klippte det sista på Pony med lite hjälp av matilda,
Jag är värdelös på att klippa rakt...

Matilda drog iväg och jag skulle klippa det sista
på Ponys ben. Pony var lite skakig idag när jag klippte
honom.. det brukar han aldrig vara:S

Så skyndade mig att blir klar med det sista.
Stänger av maskinen böjer mig ner för
att dra ut sladden ur förlängnings sladden..
Mitt misstag... skulle dragit ur i väggen först...

Pony hoppar till för nått läskigt han ser,
rakt in i mig som tappar kontakten som rammlar
rakt ner i en betfor hink.. och

PANG

Svart som natten...
Pony slänger sig bakåt , river ner hela stallet.
Jag får slita ut han ur stallet..
Ringer till Pappa och samtidigt kommer kärran till stallet
och allt fixar sig.

Det gick bra med både mig och Pony.

Nästa gång drar jag ut sladde ur jacket först och
sen från maskinen.. Vilket team jag och Pony är?
Lika klantiga..


Kommentarer
Postat av: Ingela

ojojojo

2011-01-11 @ 22:03:09
Postat av: Camilla

Läskigt!



Hoppas han inte är rädd för att bli klippt av det där bara. :/

2011-01-11 @ 22:17:05
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0