På tur med syster!

sorry för den ur dåliga uppdateringen, men har inte
hunnit med att uppdatera! Dåligt av mig!

Igår blev det iaf en tur med min syster Ida!
Hon red lill Óskan! Var super mysigt!
Red hela slåttis, travade och galopperade
lite. Ósk var super pigg medans Pony
var lite små lat idag!

Idag släppte jag ut hästarna strax innan 5
på morgonen. Såg tre mellan stora djur
ute på ängen..
Men vette fan vad det var
för djur.. Det  var inte älgar och inte rådjur ??
Pony "sprang runt i luften" och fnös,
men efter en stund ställde han sig och käkade istället!

Tog iaf en jogging tur med Pony idag.
Ponys jogg var klockren idag, men det
brukar det ju iofs alltid vara ;)


Kändes lätt i kroppen, lite tung i höger
sida ett tag :)


Ida och Ósk!


Ida, Ósk och Ponys öron ;)




Kommentarer
Postat av: Ida

Ser ut som jag ska tippa av !! hahahah

2011-01-19 @ 22:46:36
Postat av: elinstjernstedt

hahaaha men nej då :D

2011-01-20 @ 09:45:09
URL: http://shalomterms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0