Planka

Är det rätta ordet som beskriver Pony idag.
Han var pigg som satan och stel
som en planka !

Höll på att "hopp stegra" , dvs en
Pony special ;D Skulle hoppa ner i diket,
och hade försig allmänt
konstiga saker..

Var iaf ut och travade med Turid
och Chaplin längst Hov vägen.

Härligt väder, lagomt kallt och super bra
underlag.

Red en massa lösgörande och på
hemvägen kändes han lös och mjuk i kroppen.
Lugnade också ner sig betydligt mycket.

Imorgon blir det förhoppningsvis fotning av
mig och Pony, annars får ni vänta några dagar till :D



Bjuder på en gammal bild på mig och Pony ;)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Minns iallafall inte att jag tvekade på att gå in till honom, det kanske var det där att han var lite nafsig då isåfall. Kan tro att han har mycket mjukare gångarter nu när ni rider western och så =)



jag trodde nästan jag såg er idag efter kvarsättsvägen, men det kanske var en annan brun nyklippt långhårig häst ute och galopperade i backen ;o)

2011-01-11 @ 15:40:14
URL: http://becausetrollrik.blogg.se/
Postat av: elinstjernstedt

det var nog inte vi =) red på hov vägen vi :) Du fr väll ta och hälsa på Pony nån dag om du vill =)

2011-01-11 @ 16:26:43
URL: http://shalomterms.blogg.se/
Postat av: elinstjernstedt

det var nog inte vi =) red på hov vägen vi :) Du fr väll ta och hälsa på Pony nån dag om du vill =)

2011-01-11 @ 16:26:51
URL: http://shalomterms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0