Snap Shot

Snap shot eller som han
kallades Snappe
var en häst jag
började rida efter att jag slutat
rida storis.

Snappe var en fullblods kille med
riktigt go i! Hans galopp var underbar!
Jag älskade att sitta i paddocken
och känna hur lätt allt kändes med
denna häst!

Ute var han pigg och glad!
å han sa inte nej till att får springa ;)

Jag och Snappe tog oss till o med
ut på en dressyr tävling, snacka
om att jag var nervös! ;S

Snappe flyttade till ett annat stall,
och jag tyckte att det blev för långt
att åka. Så jag slutade rida honom.

Efter nått år fick jag veta att han
hade dött i boxen en natt, där ägaren
hittade honom. Det var antagligen hans
hjärta som inte orkade mer :/

Jag fick iaf en underbar tid med denna
häst som lörde mig otroligt mycket!
Tack!

Vila i frid!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0