Det blir alltid värre framåt natten

Var ut till stallet och mockade nu på kvällen innan grabbarna skulle få komma in och sova. Och oj vad block halt osk var nu :( Stackarns såg ut att ha riktigt ont :( Blev väll värre efter besöket när dom har varit där och böjt och tryckt.
Usch gör ont i en när man ser djuren lida så där :( Hoppas smärtan avtar och att den är lite bättre imorgon.
-
Myste iaf en liten stund med Pony. Borstade och hade mig. Tänkte ta en promenad, men det får nog bli en ridtur i morgon istället :) Nu blire nattti, sjukt trött och inte får jag sova ut imorgon heller, Blir jag som har utsläpp tidigt imorgon bitti. Min plan är att hinna med att rida två hästar i morgon också. Har lite saker som ska fixas bara :)

Kommentarer
Postat av: M i c k i s

sv: åhh vad roligt! :D

2011-07-11 @ 23:48:20
URL: http://majckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0