Full rulle!

Kan man verkligen säga att dom senaste dagarna har varit! Men nu är lunget här igen, eller ?
Har en härlig arbets vecka framför mig som kommer att innebära lite tid för hästar. Men ska göra mitt bästa för att hinna med. Hoppas att Chaplin är ridbar så jag får rida lite ordentligt innan Ride campen. Sugen att vara med på årets ride camp ? Gå in på WINNs hemsida och checka in det ;) Är grymt bra !

Idag, om vädret tillåter så blir det ett försök med last träning med Ósk. Hon har vet tid i morgon och jag vette fan om vi får iväg henne.. Någon som har några på tips ? Känns som om vi har testat det mesta.. Tjurig häst, tjurigheten bara lyser av henne, för rädd för transporten det är hon inte.

Nu ska jag iaf ut till stallet för att spåna upp och plocka lite. Så Pony får komma hem i morgon och sova.
fixar en update om hur det går med last träningen om det blir nått ;) SKICKA MASSA TIPS TACK :D



Här snackar vi lörvepöse! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0