Är på jakt efter nån som vill sälja bra Hö till mig. Finns ju typ inga annonser ute och dom vi brukar köpa hö av har slutat. Great! Det jobbigaste är att vi inte kan hämnta hö förens om ca 2 veckor. Så mitt hö som är kvar måste minst räcka 3 veckor. Kan bli svårt då jag föder tre hästar för tillfället.. Måste försöka få ut Pony på bete.. men han har svårt att  stå själv, han har ju sällskap av hästar i en hage inärheten. men det är ju intehans kompisar så dom duger inte ;)

Dagens I-lands problem. Ska nog göra ett försök imorgon , hoppas att han inte gnäggar sönder grannarna.. Brukar lugna ner sig efter en stund men men.. Får se vad jag hittar på med Pony ikväll. Beror på hur trött jag är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0