Hovslagaren

Var ju som sagt här idag, allt verkade varra bra, enligt pappa iaf ;) så verkar som om att jag kan andas ut. Men tycker fortfarande att hovarna ser mysko ut ? Kanske ska ta en bild så ni får se ?
-
-
Imorgon hade jag tänkt rida en sväng på Pony;) Om jag vågar hehe , nä men det gick ju så  himmla bra sist och nu när han är nyskodd så blir ju risken för rammling ännu mindre! Mina planer var också att jag skulle börja stor städa stallet.. All ny my self like always. Det är konstigt att så fort det är dags för sånt då pyser alla iväg ? Men ska inte klaga, kan tycka att det är skönt att vara själv, för d åblir det gjort som jag vill ;)
-
Natti Natti, nu ska tant Elin sova!
nämen titta är det inte jag och Chaplin;)

Kommentarer
Postat av: Moa Nyman

SV: Haha det förstår jag det ;)

2011-07-03 @ 23:00:56
URL: http://nymanshowhorses.blogg.se/
Postat av: Moa Nyman

SV: Logga in på msn så får du veta ;)

2011-07-04 @ 22:49:41
URL: http://nymanshowhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0