Morgon mys

Var uppe med tuppen idag för att hinna med en härlig tur med min fina Pony. Finns det något härligare en att vara ute och rida när solen går upp, fåglarna har vaknat, dimman ligger lätt ovanför marken och det är alldelens lagomt vamt?

Jag tar vara på varje sekund och njuter för fulla muggar. Var ute på en härlig kvälls tur i går också ( Älskar sena kvälls turer också.) Känns så skönt att bara sitta där och njuta av naturen. Blev lite mys i stallet efteråt. Några tårar mot en mjuk Pony päls. Det är så svårt att hålla inne tårarna. Vill inte prata med folk om det, bara här på bloggen jag klarar av att skriva om det. Kanske för att jag inte vill visa folk att jag gråter.

Syrran har lovat att hon ska fota mig och Pony, får se när det blir. men jag är ledig på Lördag så ska kolla med henne då. Hoppas på fin väder!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vet vad du går igenom, och det är okej att vara ledsen och gråta, konstigt vore annars.

Spenderade allt för många nätter gråtandes med min hund i famnen när jag märkte att han blev sämre, riktigt jobbigt är det.

2011-07-26 @ 22:55:18
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0