Ridning två dagar i rad !

jajamen, nu jäklar hörrni! ;) Jag och Pony har lyckats överleva två dagar i rad! I går blev det en tur på ca 30 min längst kvarsättsvägen. Kändes riktigt bra! Känns att han är stel, men med lite motion och massage så ska nog det fixa sig. Hästarna fick sova inne, skönt för dom. Chaplins sår på knät har gått upp igen, så bra för han att få vila det från flugorna också.
-
.
Idag blev det en barbacka tur i ca 30 min. Vi gav upp fort då det var så sjukt mycket flugor och broms ute ! Pony tyckte INTE att det var så roligt! Duschade av benen med kallvatten, ni anar inte hur skönt han tycker att det är! Tvättade av lite där jag hade suttit också, var lite svettig där o det gillar flugorna ;) Dränkte in honom i flug medel och sedan fick han ha på sig flug täcket. Det gillades ;)
-
-
Städade även stallet idag. Fan vad duktiga vi var! Lyckades med att fixa hela stallet! ( bara sadel kamaren och att sopa i hop på hö loftet kvar nu ) Kändes skönt att ha det gjort. SKa fixa det andra nästa vecka. Har ett fullt späckat schema nu fram till söndag ! jobb, Gf, fylla år, häst, ja ni vet, en helt vanlig vecka ;)
Pony är inge lycklig när det är varmt


Mys fisen !


från i förrgår, kan jag få gå in och äta nu ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0