Trött Pony

Var ut till stallet i morse även fast det inte var jag som hade utsläpp. Bytte vatten eftersom att det var gårdagens snusk vatten i hinkarna och gav dom hö. Står i lillhagen eftersom att òsk måste stå i en liten sjukhage i den när dom. Finns inget gräs i den hagen längre så då måste dom få käka hö också.

Pony har ju också välldigt lätt att falla ur. Man ser revbenen på honom nu även fast han har en balong mage. ( Han får en såndär riktig gubb ölmage ). Föresten, Någon som vet vad "Vätske påsar" under ett stos mage kan vara ? Dom är jätte stora och det känns som om att det är vatten i dom ? Hon käkar medecin och hon har reagerat med dearee vilket är en vanlig bivärkning av medicien. men dessa vätske påsar ??

Longerade iallfall Pony lite fritt idag. Bara för att han skulle få röra på musklerna lite. Snacka om trött kille, Tyckte att det skulle vara bättre att stå och mysa och käka lite gräs istället;)

Ringde vårdcentralen pga min rygg idag, men dom hade bara akut tider.. suck.. jag jobbar ju non stop just nu och till veckan åker jag ner på nationals.. måste klura hur jag ska lösa det där med ryggen.. Måste ringa J också , Ponys fötter är sjukt långa.. var ju inte länge sedan han skoddes...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Taskigt nog får man inte vara sjuk på sommaren, landstinget tror att alla mirakulöst är friska då.



Vet inte vad som är fel på din rygg, men en naprapat kanske?

2011-07-26 @ 22:53:51
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0