Uppäten

Var till hästarna nu på morgoen för att kleta på lite flyg medel osv. Hade på mig ett linnea och ett par tränings shorts. Bra val Elin... Blev totalt uppäten av bromsarna! Har stora "bölder"  ( ni vet vad jag menar ) efter att dom har biti mig. Stackars Chaplin var helt desperat när jag kom. Han är lite känslig för flugor, hoppade nästan upp i knät när jag kom.
-
-
Började iaf att smörja in honom och Pony stod och kikade misstänksamt på mig. Han tror nämligen att jag ska vara en elak matte och smeta på solkräm på mulen, det värsta han vet ;) Så när det var dags för honom så sprang han i väg den lilla shiten. Fick jaga på honom i hagen i 10 min kanske sen kom han in till mig. Funkar verkligen att göra så, han får inte komma in mot mig förens jag vill det, så jagar man på han lite gran till slut slutar man, stannar och vänder ryggen till och väntar. Sen står det en snäll lite Pony vid en ;) Hade ju glömt solhelosanen till Ponys stor lycka ;)
-
-
Nu blir det jobb! Ska springa iväg till bilen nu! Ses!
Bild från när Pony var hemma en stund här om dagen =)

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej!!

Jenny Westberg heter jag och är f.d ägare till en häst som heter Magic (moa har haft honom på foder för många år sedan)

Nu är jag på jakt (eller jag hjälper nuvarande ägare) att hitta ett hem till Magic. Omständigheterna gör att hon ej kan ha kvar honom :(

Katarina Wassbrink tipsade om dig :)

Det är en gentleman på 18 år. Jag har tävlat flitigt på honom men nu rids han mest i skog och mark och tränas i western men bara för skojj skull!

Quarter/halvblodskorsning.

Super snäll kille som gör allt för att vara till lags och som verkligen blir tajt med sin matte!

Maila mig om du är intressera: [email protected]

Mvh Jenny Westberg

2011-07-06 @ 11:44:23
URL: http://jennybloggjenny.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja verkligen!

2011-07-06 @ 21:52:16
Postat av: jenny

är "ja verkligen" lika med intresserad? eller är det någon annan som lagt in den kommentaren?

2011-07-06 @ 22:33:26
URL: http://jennybloggjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0