utmanar ödet

Eller kanske mer mitt psyke;) Jag ch Pony tog oss en tur runt silver bäcken. Blev alltså lite små klättring för gammel man, det behöver han då han har tappat lite rygg och rump muskler. Men grejjen med den här vägen är att den finns hur mycket saker som helst att snubbla på! Stockat, stenar och ogämn mark. Men vet ni vad ? Vi klarade det galant!
.
Märks att jag inte är ute och rider lika mycket för stigarna försvinner... Mitt ute i kalhygget försvann stigen, men som tur var så kan Pony den vägen utan till. Han var lite små loj idag, mycket flugor som surrande och irreterade honom. Vart lite mer fart på honom när vi kom ut i skogen. He loves it! :D
.
Nu ska jag iväg och jobba. Kanske rider Chappis en sväng ikväll om jag har lust och ork för det. Börjar super tidigt imorgon så lär vilja gå och lägga mig i tid :)
-
Just det, skulle klippa till Ponys man idag... det blev super snyggt... not... HAHA.. pudel.
På g ut
Lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0