Vart kom regnet ifrån?

Tog mig en skön kvälls promenad bort till hästarna för att hämta hem Pony. Halv vägs dit börjar det spö regna. Tänkte att det var väll inte så farligt, lite små mysigt. Men när jag kom fram!! Det öste ner! Tur att jag hade en regn jacka och mina "Ridfällaneröverbenen" regn byxor. Slängde på Pony ett träns och RED hem! Den ni ;)
-
-
Kändes så sjukt underbart att sitta på Ponys rygg igen! Känna hur han rör sig, en känsla som man bara får när man sitter på Pony. Underbart! Vi snubblade inte en enda gång. Okej det var kanske inte en så lång skritt tur men endå, bra för att träna mitt psyke ;) Jag överlevde !
-
-
Så nu står Pony inne och bara njuter av sitt hö, eller ? Ja han såg iaf jäkligt nöjd ut! Skönt för honom att slippa stå ute i regnet i natt. Hoppas på att J tycker att hovarna ser bra ut.. är lite nervös:S Tycker att dom sett lite konstiga ut :S Vi får hålla tummarna!
Dagens outfit på Pony idag eller vad ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0