Vet

Fick inte så bra besked idag hos vet. Men kommer berätta mer om det efter campen. Just nu vill jag inte lägga focus på det för jag blir bara lessen. Men till helgen kommer jag berätta allt. Hoppas ni förstår.
-
Har iaf packat det sista nu och ska bara käka sen bär det av till ride camp. Ska ha så sjukt kul. Lägger bort dom jobbiga tankarna för några dagar. Kommer försöka uppdatera så mycket jag kan under dom dagarna, men man vet ju aldrig, kanske blir sämst på att uppdatera också ;)
-
Ska iaf rida med Moa en sväng i ridhuset när vi kommer fram ikväll. King!
Elden i vintras !

Kommentarer
Postat av: Moa Nyman

<3

2011-07-18 @ 17:55:39
URL: http://nymanshowhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0