Home!

Nu är jag äntligen hemma igen! Har haft en skön liten mini semster i stugan! Har för det mesta ätit ;)
Blir lite rastlös i mellan åt men lyckas endå hitta på saker för att hålla mig sysselsat. Lyckades träffa på två stora tjocka huggormar i skogen , två dagar i rad. Så från och med nu blir det till att springa längst vägen istället för i skogen ! ;)
Uppsala turen var också riktigt bra! Kändes som om jag lärde känna Eld lite mer. Börjar förstå hur han funkar, tror vi kommer få grymt kul på Ride campen ! Men mest posetivt var att jag inte kände mig osäker i ridningen som jag har varit sedan jag och Pony gick omkull.
Nu ska jag hålla igång ridningen till Ride campen genom att rida Chaplin så mycket jag kan, Börjar jobba imorgon så kommer inte ha mycket tid över men ska försöka klämma in lite ridning! :D
Nu ska jag iväg och kolla till hästarna. Pussa lite på min fina Pony som jag har saknat till 1000 !!

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken modig fotograf som måste tagit de bilderna ;)

2011-06-27 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0