Rodeo

Kanske borde sats på det ? Dom senaste dagarna har mina rodeoskills verkligen fått sats på prov. Chaplin är en riktig rodeo maskin! Han skulle kunna vara en sån där elektisk tjur som man ska hålla sig kvar på. Elektrisk Chaplin.. Ny affärside!?
Fick sällskap av Matilda och Casse idag. Alltid lika roligt att ha sällskap när man är ute och rider. Blev en sväng längst Kvarsätt och Hov vägen. Skritt och trav tur, plus pass för mig och Chaplin då ;) Nu ska Chaplin få vila några dagar då jag ska jobba och inte har tid. Kanske hinner med en skritt tur på söndag.  Men det får tiden utvisa.
Ingen skillnad på Ponys ben idag iaf.. Kylt dom några gånger under dagen och lindat.. Blir till att ringa vet imorgon och checka. "Bullen" känns som en galla när man trycker på den men känns som om att det är nått mysko.. vette fan... Hoppas jag får veta vad det är imorgon.
Just det, jag som uppdaterar Moas blogg just nu om hur det går nere på Greva ;) Kolla in den för att se hur det går för tjejerna! Jag håller tummarna för fullt :D

Jag och Moa på tävling

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0