Sjukling

Ja, eftersom att jag är sjuk så händer det inte så mycket ute i stallet och med Pony. Var ute och mockade förut så då passade jag på att släppa över dom till "Lill betet". En liten plätt dom brukar få gå och vänja sig på, den är dock upp äten nu så inte så mycket att käka på. Men svårt att gå med alla tre hästarna själv till det andra stället.
Tänkte ta med mig kameran, men tänkte: Dom brukar ju endå aldrig göra nått roligt, lämnar den inne istället. Tror ni inte att dom ska springa runt och springa o rulla då? Visade upp sig till tusen! Där fick jag för  att jag inte tog med mig kameran ;)
Pony såg iaf bra ut när han sprang, lite stel kanske men vad annat kan man vänta sig ?
Är så sjukt sugen på att testa att rida honom. Får se hur det blir när jag är frisk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0