Sol sol sol sol sol sol sol <3

Jag älskar det ! Även fast jag jobbar så får man njuta av solen på kvällarna och det är underbart! Vinter är inget för mig! Borde kanske flytta till ett varmare land ?
-
-
Igår var jag bara förbi hästarna en stund på kvällen. Pony mådde bra , men han vr dock redan fet i svansen av flugmedlet. Hans svans klarar verkligen inte av sommaren.. Chaplins knä var också något bättre. Inte lika varmt som i går men fortfarande tjockt. Lyckades med lite övertalning kyla knät med vatten slangen. Han måste visa att han tycker att det är onödigt, men sedan står han bara och myer, kliar mig i huvudet med mulen osv. Riktigt litet charmtroll!
-
-
Idag kommer kärran hem så hon får väll kika o se vad hon tycker. SKa åka förbi hästarna nu innan jag drar och jobbar. Pony fick iaf på sig sitt flygtäcke igår. Är sjukt mycket flugor och knott ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0