Trail clinic m.m

Bestämde oss för att strunta i att åka till Timrås lilla western tävling och drog istället upp till Kramfors för att kika på en trail clinic med Håkan. Alltid lika intressant att vara staket ryttare, man lär sig mycket av att bara sitta och lyssna.
Fick se några bra och roliga övningar som man kanske ska ta och testa på med chappis?
Efter det så drog vi hem till mig och hade en mysig filmkväll:D Idag blev det en tur i skogen med Pony och Chaplin. Japp , blev en premiär tur för mig och Pony. Det gick kalas bra, inget rammlande! Så det kändes super bra! Extra roligt att man fick sällskap av bästa Moa också! :D
Slänger upp några bilder från lill kameran så får ni se bilderna från systemen imorgon. Hittar inte sladden till den och minneskortet är för stort för att passa i min dator. Bra jobbat Elin ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: tack, detsamma måste jag säga ;)

2011-06-19 @ 22:03:04
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0