Träning för Fiffi

Varit full rulle hela dagen lång! Började morgonen med att få akupressur hos Cattis! Var precis vad min kropp behövde (Agda 85). Sjukt ont i nacken framför allt, helt slut i huvudet efteråt! Men nu känns det kalas bra! Tack Cattis!!!!


Sen nu på eftermiddagen blev det en lektion för Fiffi! Jag är död just nu. Nä, men det gick faktiskt helt okej. Flytta rumpa, flytta rumpa, flytta rumpa. Vet ni hur kul det är på en häst som inte är lika villig att flytta sin kropp?
Fick kämpa som en galning i galoppen.. Tant Elin som inte har ridit ordentligt på ett halv år fick verkligen mycket att klura på!

Mest nöjd är jag över våra galopp fattningar idag. Elden var super duktig ! En till bra sak var att jag var att jag hade så mycket att koncentrera mig på så jag glömde att bli "rädd" i kurvorna. Bravo Elin !

Nu blire chill och sen sängen! Så sjukt trött idag!!!
Blir en liten tur i stallet imorgon också innan vi drar till stugan. Lite fin lir eller vad jag ska kalla det.
Blir ju sista gången jag rider honom innan Ride campen :D




Fin Tjejen :)


Peppad häst?...



galopp galopp galopp



Kommentarer
Postat av: Cattis

Vassegod ;-)

2011-06-24 @ 10:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0