Uppsala

Sista gången jag åker buss hit, nått jag säger varje gång men endå.. Full proppad buss = sitta ytterst = inte kunna sova. Satt på den sidan som solen låg på mest och det var tok varmt i hela bussen ! Usch! Saknade tåget då kan jag lova!

Låg ute i solen och bara slappade när jag kom hit först men drog sedan iväg till stallet. Stod och myste med Eld ett bra tag, flätade och bostade en massa. ( matade han med morötter så han ska börja älska mig istället.) Sen blev det ett lugnare pass i ridhuset. Han blev vaccinerad för några dagar sedan så han får inte anstänga sig för mycket. Plus att stackarn har fått en reaktion av vaccinet på halsen, han är döende så fort man tittar på det;)

Blev lite bom övningar och Eld skötte sig super bra! Han försöker verkligen ! Galopp bommarna var nog jobbigast för honom, men tillslut rullade det på helt okej ! Känner mig nöjd efter dagens pass! Imorgon blir det träning för Fiffi! Hoppas det går bra, jag känner mig ringrostig ;)



Jag och Elden från dagens ridpass, Svårt att få till några bra bilder
i ridhuset :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0