Uppsala?

Ser ut som om att jag kommer att göra en snabb visit till Uppsala nästa vecka, Känner att jag måste rida Eld lite innan Ride campen. Förhoppningsvis så blir det nån träning i Uppsala. Känner ju inte Eld så bra ;) Tänkte åka ner på Onsdagen och sedan åker jag till stugan med syrran på fredag morgon. Så får iaf två och en halv dag på mig att lära känna Eld bättre ;)

Åh jag ÄLSKAR Uppsala! Ska boka biljett nu ! Blir buss ser det ut som. jag hatar att åka buss. Men det fanns inga bra tågtider med bra priser när jag är så sent ute.
Nä, nu ska jag ut och mys lite med min häst. Nackdelen med att vara hästägare är att när man är sjuk ( Då menar jag hur sjuk man än är ) så måste man ut till stallet och ta hand om dom. Vill helst ligga i min soffa och dö. Men är verkligen på bättringsvägar!
Jag och Eld i Uppsla sist ;D


Jag och Eld i vintras.



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hoppas du kryar på dig. Ja, fy för att vara sjuk. Inte många gånger jag varit det på de 10 år vi haft häst hemma, men de gånger jag varit det har jag nära på sålt dem rakt av.. ;)

Sv: Ja man kan ju fundera...

2011-06-16 @ 23:16:17
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: rebecca

haha as smart :)

2011-06-17 @ 18:03:38
URL: http://weestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0