Värme!

Åh vad jag älskar sommaren! Speciellt när det är så här varmt!!
Blev inget bloggande igår då jag var så sjukt trött efter jobbet så jag åkte bara och kollade till hästarna en snabbis
på kvällen, sprutade på dom lite flygmedel osv. Sjukt mycket mygg och skit ute!
-
-
-
Idag hare varit fullt upp, min enda lediga dag denna vecka. Vaknade tidigt så tänkte att det var lika bra att passa på att hämna hem hästarna så dom fick sova inne en stund.Dom såg så himmla trötta ut igår och nu på morgonen var det ännu mer trötta. Passade på att duscha Pony ute innan även han fick gå in och sova. Snacka om att lill killen njöt av att få duscha!
-
-
-
Chaplin hade  dock gjort illa knät under natten så hans knä var jätte svulet. Kylde och tvättade rent det lilla jacket han hade på knät. Blev lite bättre då iaf.. Dränkte dom i flygmedel och sedan fick dom gå ut på betet igen.  Annars har dagen spenderats med att ligga i solen och städat min racerbil ;) Nu blire duschen, måste förberada mig för morgondagen sombörjar klockan 6 .. WIHO ;)
-
-
Ponys packning ;)
Försökte fläta Chaplins man, han blir ju kokhet under den när han
har sitt flugtäcke på sig.
Mys i solen med lillfisen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0