då och nu

Övre bilderna är ny & den nedre gammal som gatan.


Hoppning


Kan ju inte påstå att vi har gått inför det här med hoppningen,

men Pony älskar det och det är bra träning att använda

lite bommar och ta några skutt. Dock har jag alltid varit en liten fegis när det gäller hoppning.

Hur som helst, Från början var Pony pigg och sprang i sitt eget tempo över

alla hinder. Men efter några hopp lektioner genom åren så har vi lyckats få

till ett lungt tempo och att jag verkligen rider och inte bara sitter

och håller i mig som jag helst gör ;)

 

Nu förtiden hoppar vi inte längre, av den lätta

anledningen, Pony är gammal och det sliter faktiskt

men att dunka ner med frambenen varje gång.  visst,

vi kan ta ett litet skutt ute i skogen ibland, men för det mesta

så är det bommar som gäller, tror Pony också är nöjd över det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0