ja eller nej

Sterling Grande Tunic Top LTD
(Sjukt snygg! Blir din för ca 2000 kr,
den finns på min vill ha lista! )

Ja
Slinkies/ slinkiesblus

Snyggt i grenar som
Pleasure, Trail och Horsemanship.
W.riding ok.

Nej

Reining och till viss del w.ridning.

Stars & Stripes - Beverly Ladies
( Inte på min lista, men snygga färger.
Blir din för 690 kr )

Ja
Vid reining, w. riding och
trail ( dock snyggast med slinkie i trail)
kan funka vid horsemanship också


Nej

I pleasure.


Ja, jag tycker iaf att slinkies är snyggast.
Ser så proffsigt ut och stilrent, slimat, glittrigt
ja en slinkies har allt ;)
 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Klädseln är nog en anledning varför jag inte vill tävla i western.. ;)



Får man inte ha en vanlig rutig skjorta om man är tjej? Eller måste man ha sånt där?



Men å andra sidan, man måste ha förkläde om man ska tävla i körning, det är heller inte det vackraste..

2011-03-11 @ 22:14:06
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0