klantiga Pony

Pony vart så glad över att se mig när det var dags att komma in,
så han bestämde sig för att trava på sin "lilla volt i hagen" för att sedan springa mig till
mötes uppe vid grinden som han alltid gör.

Det Pony inte tog i åtanke var att snön är mjuk och håller man sig inte på stigen så
hamnar man i djupsnön...

Och vips så har gammel man lyckats fixa sig ett sår vid hoven.
Tvättade och hade mig i går kväll och imorse såg det bra ut.
Skrittade en sväng längst vägen.

Helt otroligt att en väg som tar en 15 min att skritta i normal takt tar
30 min för Pony.. Vadå? Han är western häst ;)
Måste säga att han har blivit väldigt duktig på sin skritt! :D
Oftast iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0