Ridsugen

jag har inte varit ute och ridit på 6 dagar nu..
Jag får inte bara ångest av att sitta inne utan
också på att Pony inte får röra på sig som han ska.

Som jag har skrivit förut så är det viktigt för en gammal
häst ( även för alla andra ) att röra sig lite varje dag,
för att inte bli stel som en planka i hela kroppen.

Om foten bara blir bra så kan jag iaf gå lite med honom..
usch... aa vi får se hur det blir. Är iaf sjukt ridsugen...
solen skiner och det är plusgrader ute, så ni som
kan rida, UT OCH RID MED ER!! ;)

Måste kolla så att westernsadel inte gick sönder också,
spricka i bommen eller så. Men den ser ut att ha klarat
sig, annars får jag ut lite på försäkringen iaf. Men hopppas
att den är hel! Måste köpa ridbyxer snarast också.

Just de, Pony verkar ha haft in rådjur i sin hage..
dom gillade kanske hans hö..


Drömde att jag red på Ramondo i natt,
det kändes så himmla verkligt!!
Jag och Ramondo, Uppsala -08




Kommentarer
Postat av: Erika

Kom in på din andra blogg, men såg att du bytt.

Så svarar här i stället. :)



Sv:

Jo jag ska se avsnitt 9 nu, och hoppas på att få se mer hantering & ridning o se dom lösa sitt problem mer.



Åh framför allt att de är mer säkerhets tänkande kring de dom gör :)

2011-03-06 @ 15:11:27
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0