saknar

gått två dagar sedan jag var ute istallet och
pussade på min Pony... kanske är det för att
jag inte har nått att göra här hemma.. sett
allt som går att se på tv.. känns illa när
till och med tvshop går att titta på..

Ser ut genom fönstret och ser min pluttis stå
ihagen, o jag vill bara ut och rida!!

Stå i stallet och bara mysa med min min prins,
men måste bli frisk, annars går det inte..

Om jag känner mig bättre ikvl eller imorgon
ska jag nog gå ut och pussa på han iaf :)

Ser om jag hittar på nått roligt inlägg om en stund
ska försöka hitta lite insperation.,

Just det, jag måste köpa nya ridbyxor, mina
gick sönder när vi rammlade.. plus att det
är dags för en ny hjälm.. hehe..

får se vad det blir ;)


Kommentarer
Postat av: meit

slog du skallen oxå ?

2011-03-03 @ 17:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0