sjukhuset igen..

Hej igen alla läsare!
Fick åka upp till sjukhuset igen,
visade sig att jag har fått en fraktur på revbenen också.
Har svårt att röra mig och att andas, så är lite sliten just nu.
Foten är bätte, men kan inte gå riktigt på den, förutom
smärtan från revbenane är varenda led och muskel i min kropp
öm och höften har låst sig. Det är alltså ingen höjdare att vara Elin just nu.
Knappt inte sovit nått inatt .. gruvar mig inför natten nu...
Pony verkar iaf må bra, fick hjälp av kärran i stallet idag. om jag har mindre ont i morgon ska jag
försöka ta mig ut och titta till honom.. Detta betyder alltså att jag missar
helgens clinic... är arg och less.. hade sett fram emot det så mkt.. men
jag kommer inte kunna rida på några dagar som det känns just nu,
Måste tänka på min kropp för ovanlighetens skull, bättre att jag läker ihop än
att förvärra något. Pappa ska nog ta en promenad med POny i morgon och i helgen
så Pony kommer endå få röra lite på sig, kan tänka mig att han är lite små öm också.
Hörs!!

Kommentarer
Postat av: meit

ja var rädd om dig!

2011-03-03 @ 17:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0