vår känslor

Gick rättså br att mocka o så idag,
fick sätt amig och vila en lite stund bara.

Pony kom upp till grinden så fort han
hörde att jag kom upp till stallet. där stod han
och tittade på mig medans jag fixade allt i stallet.
Lill gosen är översocial just nu.

Tog iaf in honom och stod och borstade en bra stund.
Pony stod och blundande och hängde med sin läpp ;)

Bestämde mig för att testa ta en promenad med pony
längst vägen. Känner att vi måste börja komma igång nu!
Gick inte så långt, men det tog långt tid.
Stannade till flera gånger och bara stod och myste i
vårsolen!

Pony är som en riktig liten hund när man är ute och går.
Han sniffar lite på marken, och rinner det vatten längst marken
så ska han dricka det, går fot hela tiden osv.

Riktig mys farbror var han idag! Både jag och Pony kändes oss
nöjda över våran prestation idag. Kanske jag vågar skritta han
imorgon? Eller ska jag gå igen? besluts ångest...
vad tycker ni?



mys rumpen :)


innan vi ska gå iväg



skuggggggga


Promenad stop


sliten elin och en gosig Pony


Mummsar på sitt lunch hö, fick på sig sitt vinter täcke
utan hals idag :)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Har du gjort illa dig? sjuk?



Broddar MÅSTE man använda nu =) och det är inte tantigt ;o) snarare tufft, elelr kanske ska säga sportigt, är man elit eller amatörmotionär och alltså inte kan stå över ett träningspass pga dåliga träningsförhållanden och ute och springer är broddar ett måste. Broddar påminner mig om den tid när jag löptränade mer, tvärtemot tantigt, hihi ;o)

2011-03-07 @ 20:51:57
URL: http://becausetrollrik.blogg.se/
Postat av: meit

Go rumendumpen =)

2011-03-07 @ 22:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0