Stay strong

Städat lite ute i stallet idag. Börjat plocka bort alla mina grejer osv. gjorde ju en stor bort rensning för några månader sedan men nu plockar jag bort allt. Tycker det är onödigt att alla min saker ska ligga kvar när jag inte har någon häst. Så när det flyttar in en ny liten häst hos mig så kommer det nog att säljas en hel del. Vill inte he iväg en massa saker nu, innan jag vet vad jag kommer att behöva sedan.
-
Så det är ganska tomt på mina hyllor just nu. Så det endå jag behöver göra efter torsdag är att skrubba Ponys box och slänga ner täcket och lite andra saker. Känns endå skönt på nått sätt att ha saker och ting lite förberett. Vet att jag inte kommer vilja spendera så mycket av min tid i stallet efter torsdag så..
-
Ponys förra ägare var och hälsade på idag också, Pony såg mycket nöjd ut över alla morötter han fick. Morötter är det bästa han vet om ni inte har lyckats lista ut det ;)
-
Även bokat biljetter till Globen och tågresan ner nu. Vi blir fem stycken som ska åka, eller jag och Moa möter upp resten i Uppsala då. Ser fram emot det. Sen har jag lite häst planer också, men vad det är får framtiden visa.
-
Ikväll blir det lite stall mys med Pony. Kanske tar med mig kameran och tar nån bild på min prins. Vi får se.
Syrran har ju varit här i helgen också, så får se när hon åker hem:)
-
Imorgon åker jag kanske ut till Moa och rider Tintin. Ska höra med henne hur det blir sedan :)
SLänger upp lite bilder från sist jag var dit ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0